Powroty ze zdjęciami

Od jakiegoś czasu wracając do Maroka zabieram plik zdjęć do rozdania. Nie wszystkie trafiają do właścicieli, ale te które uda mi się dostarczyć przyjmowane są zwykle z wielką radością, niedowierzaniem, zdziwieniem czy dumą.

14_Maroko_II_408

Jednocześnie też zdjęcia te pozwalają mi przełamać niechęć do fotografii, bardzo powszechną w Maroku.
Mam już takie miejsca do których zdjęcia przywożę po raz kolejny. Szczególnie ciepłe uczucia żywię do tej starszej pani, która kiedyś dołączyła do zdjęcia moich dzieci. Kolejne zdjęcie (właśnie trzyma je w ręce) to portret wraz z niedowidzącym mężem niedaleko domu. Przy pierwszym pobycie w tym roku nie udało mi się spotkać ich spotkać, więc tym razem zapytałam kogoś gdzie mieszkają. Na stukanie nie reagowali, ale prowadzący uchylił drzwi i już byłam w środku, jak podejrzewam, ich całego mieszkania:

14_Maroko_II_268

Mam nadzieję, że zdążę ich jeszcze odwiedzić.

One thought on “Powroty ze zdjęciami

Skomentuj

